Header Ads

ads header

Flash News

Pengarah Komunikasi PAN Telanjang Diri Sendiri Dikhalayak


Inilah wajah sebenar yang kamu zahirkan, menterjemahkan diri kamu dalam keadaan tertekan dengan tekanan jiwa merobek ganas.

Tidak cukup kamu menghayung aibmu yang terselindung, habis kamu membuka aib iri, benci dalam hati tanpa segan silu.

Penuturan yang kamu tuturkan itu sudah cukup membayangkan kamulah yang sebwnarnya dalam situasi tidak 'center' sepertimana kamu menuduh pemimpin kami.

Kebusukan hati dalaman yang dasyat sedang mereput sampai ke jiwa kamu sekarang ini, kohong bongor sampai keluar.

Simpanlah sedikit kecelaruan dan kekecewaan kamu itu dari didedahkan semuanya. Tiada nilai sekepeng, hargailah sedikit diri kamu itu yang masih ada sempurna pada luaran.

Kamu mengalas pengarah komunikasi Parti, hargailah jawatan ini. Tulong juga hargai penyokong kamu yang ratusan ribu itu.

Waktu ini, renungkanlah kesalahan apa yang kamu telah lakukan semasa jadi Menteri dan kerajaan. Sepatutnya tunjuk perubahan dan kebaikan kerajaan kamu.

Bukan menyerang Tuan Guru Presiden PAS dengan kata nista. Kamu boleh kata apa sahaja, gila , bodoh, kianat, tapi rakyat dan pengundi menilainya. Kenapa batang tubuh Tuan Guru kami kamu herdik, hina dan lepas amarah kebencian kamu?

Ambillah peluang ini duhai Khalid Samad, tika waktu kamu masih waras, masih sihat, untuk bina semula kekuatan parti kamu dengan perlihatkan kehebatan, wawasan dan gaya kepimpinan kelas pertama .

Peluang masih berbaki. Rujuk kepada Al Quran Hadis Qias dan ijmak ulama. Rujuk kepada ruangan perlembagaan. Lihat siapa yang punca angkara kejatuhan kamu. Teliti satu persatu. Tenung dalam-dalam mata hati Mahathir, robek dalam-dalam nafsu songsang Anwar Ibrahim dan impiannya.

Kamu akan peroleh jawapannya....

Catatan Noja
11 Mac 2020
Stadium Sultan Ismail Nasaruddin Shah
Kuala Terengganu.





Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat dan untuk forum sila ke https://t.me/mindarakyatt





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.


2 ulasan:

  1. Mamat ni terkena sindrom corona virus kerana berkawan rapat dengan dog and pig @ dap

    BalasPadam
  2. Seorang pemimpin liberal menjadi gila dan meroyan histeria gila babi kerana kehilangan kuasa, jawatan, elaun dan gaji lumayan.

    Pemimpin liberal ini pernah menghina dan menfitnah Nabi Muhammad S.A.W. maka Kita tidak terkejut melihat pemimpin liberal ini menghina Dan menfitnah ulama Islam.

    Khadam parti kafir harbi roket ini adalah pengkhianat negara, bangsa dan agama.

    BalasPadam