Header Ads

ads header

Flash News

Jurujual wanita kena ‘bantai’ selepas halang lelaki beli 3 paket minyak


Seorang lelaki berperangai kurang ajar dengan menampar seorang penjual wanita selepas dia dihalang daripada membeli lebih dari 2 paket minyak sekilogram.

Dalam kejadian yang berlaku pada jam 8.40 pagi di sebuah kedai serbaneka di Bayan Lepas, Pulau Pinang, lelaki itu dikatakan menampar mangsa yang berusia 29 tahun di bahagian belakang selepas naik angin kerana tidak dibenarkan membeli 3 paket minyak.

Menurut laporan Berita Harian, mangsa turut diugut dan diminta ‘berjaga-jaga’ membuatkan jurujual itu takut dan segera melapor kejadian tersebut kepada pihak polis.

Ketua Polis Daerah Barat Daya, Superintendan AA Anbalagan berkata, wanita berkenaan mengalami sakit di belakang kepala selepas di pukul selain takut dengan ugutan yang dilakukan suspek terbabit.

Polis turut memeriksa kamera litar dan mendapat kejadian berkenaan sememangnya berlaku.

“Hasil semakan rakaman kamera litar tertutup mendapati kejadian seorang lelaki mengamuk dan memukul belakang kepala mangsa berlaku di premis berkenaan,” petik kata Anbalagan.

Orang sekarang boleh mengamuk hanya kerana benda kecil, benarlah laporan bahawa penyakit mental dalam kalangan rakyat Malaysia semakin parah semenjak PH memerintah.






Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Sebilangan puak kafir menjadi semakin rasis, biadab dan jahat terhadap agama Islam dan umat Islam sejak KERAjaan liberal-kafir habri berkuasa. Mereka fikir negara ini mereka punya walaupun datuk nenek moyang mereka adalah pendatang asing.

    Inilah akibatnya apabila sebilangan orang Melayu jahil murakkab atau munafik menyokong dan mengundi parti munafik liberal dan parti kafir harbi yang telah menghina, menfitnah dan memburuk-burukkan agama Islam , ulama Islam, institusi Islam, hukum Islam dan parti Islam dll dan menafikan hak umat Islam di negara Islam sendiri.

    Sekarang penyokong-penyokong pakatan ini baru sedar mereka hanya mampu menelan kahak sendiri sahaja apabila pelbagai janji pakatan telah ke laut !

    Baru mereka tahu akibat mengundi parti munafik liberal dan parti kafir harbi .... Menang sorak kampung tergadai ... bahkan negara pun boleh tergadai! Padan muka !

    Tepukkkk .........

    BalasPadam