Header Ads

ads header

Flash News

Pegang tangan Putin, Imran Khan tak cemburu, tapi menunjukkan Mahathir tu lelaki dayus sudut Islam


Pertama aku kesian sudah 92 tahun umur Siti Hasmah masih lemah dari segi agamanya sendiri. Dia boleh jadi doktor hebat untuk belajar dengan tekun, Dia jadi isteri pemimpin yang baik untuk negara. Dia juga boleh jadi isteri yang baik untuk suami dayus. Tapi dia tak kesempatan untuk belajar agamanya sendiri untuk jadi seorang 'mukmin sejati'.

Tun Dr Siti Hasmah Mohamad Ali hari ini menawan hati pendengarnya dengan cerita tentang mengapa dia memegang tangan 2 lelaki segak, iaitu Presiden Rusia Vladimir Putin dan Perdana Menteri Pakistan Imran Khan.

“Dia tinggal di hotel yang sama dengan kami. Selepas berjabat tangan dan berjumpa dengannya, kami sudah tentu mahu mengambil gambar dengannya bukan?

“Saya perlu pegang tangan seseorang. Jadi saya pegang tangannya. Mengapa awak iri hati? Apa salahnya,” katanya disambut tawa para hadirin.

Siti Hasmah kemudian berkongsi cerita tentang Imran semasa lawatan rasminya ke Malaysia bulan lalu.

Sebelum ini Siti Hasmah mencerita bagaimana suaminya bersifat dayus apabila dia nak bertudung.

“Saya rasa kamu sedang menyoal orang yang salah kerana saya tidak bertudung. Sejak awal sehingga sekarang saya tidak bertudung,” katanya apabila diminta untuk mengulas berhubung kontroversi melibatkan dasar persatuan hotel melarang pemakaian tudung dalam kalangan kakitangan.

“Suami saya larang saya bertudung. Jika mahu memakai tudung, perlu minta kebenaran suami,” tambahnya.

Katanya, sekembalinya dari Mekah, beliau pernah teringin memakai tudung.

“Jadi, saya memakai tudung untuk ambil berkat. Dia sampai palingkan mukanya,” kata Siti Hasmah yang ketika itu menghadiri simposium wanita.

3Z


MR :  Allah panjangkan umur untuk kita merenungi apa silap kita, sia-sia umur yang panjang jika tiada apa yang boleh bantu kita diakhirat nant-- ibarat orang melabur tapi pelaburannya hilang


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

4 ulasan:

  1. isteri milik suami, sume tahu

    Flom milik umum, tak ramai perasan

    umum harus merasa bangga, bukan berasa malu

    majoriti umum berasa malu, Flom pegang tangan tetamu

    walhal

    Melaria AS pun tak nampak pegang tangan tetamu lelaki

    BalasPadam
  2. Pakai tudung(menutup aurat) bukan ambil berkat, wajib setiap muslimah

    BalasPadam
  3. Kata-kata dari isteri bodoh yang bersuamikan orang si jahil yang mengaku tinggi dan ilmu agama. Atuk yang sudah terlajak usia dan masih mengaku umurnya panjang kerana kecanggihan sains perubatan moden dan pemakanan di jaga dengan terang-terangan menolak kekuasaan Allah SWT. Mungkin atuk yang sudah lupa doa seorang ulama agar dipanjangkan umurnya untuk atuk melihat segala kerosakan ketika menjadi diktator selama 22 tahun.

    Itupun masih tergila-gilakan kekayaan untuk dirinya dan anak-anaknya. Dalam diam-diam masih aktif merampas tanah untuk ladang kudanya di Langkawi yang sebelum ini mengaku tidak memiliki kuda. Macam ler harta nak bawak kekubur. Siapa ler yang iri hati kat nenek tua nih boleh pegang ajnabi kenamaan. Jahil belajar bukan nak tunjuk gah apa yang beliau buat adalah betul. Hukum menutup aurat adalah wajib dan dibenarkan oleh syarak biarpun di bantah atuk yang jahil, sombong,riak.

    Sorry ler.. tak rugi pun bagi orang beriman dengan kejahilan kamu kerana puak-puak kamu adalah para pengikut dajjal sebagai mana perkara ini telah diingatkan oleh Allah SWT dan Rasulullah saw lebih 1400 tahun yang lalu dan oleh rasul-rasul terdahulu.

    Semoga sempat bertaubat sebelum ajal datang menjemput... Wallahualam

    BalasPadam
  4. kat rumah putih tak ada mukminah tapi banyak islam

    kat siri perdana banyak mukminah tapi islam tak ada?

    BalasPadam