Header Ads

ads header

Flash News

Ahli Parlimen DAP, Kasthuri Patto hina orang Kelantan 'lapar" hiburan


Ahli Parlimen daripada DAP, Kasthuri Patto mencetuskan kemarahan netizen khususnya dalam kalangan umat Islam berikutan statusnya yang menyentuh mengenai laporan berkenaan dasar tiada pusat hiburan di Kelantan.

Ahli Parlimen Batu Kawan itu memuat naik status berbunyi `Maka, adakah kanak-kanak menjadi hiburan?’ dalam status laman sosial Facebooknya dalam merujuk kepada laporan berita tersebut.

Tindakannya itu mengundang kecaman dan kemarahan netizen yang menyifatkan beliau sebagai melampau sekali gus mendesak penjelasan lanjut wakil rakyat berkenaan.

Meskipun status yang dimuat naik kira-kira sejam lalu itu mengundang kemarahan ramai, Kasthuri Patto bagaimanapun mempertahankan kenyataan tersebut dalam status terbaru dan menegaskan tidak kesal dengan kenyataan berkenaan.

“Saya tidak bercakap atau menyentuh mengenai Islam yang mana saya sangat menghormatinya.

“Adakah saya menyesal dengan pertanyaan itu (status sebelumnya), tidak,” demikian tulisnya dalam status terbaharu itu.

Bagaimanapun, status terbaharu itu sekali lagi mengundang kemarahan netizen dengan ada yang mempersoalkan kelayakan beliau selaku wakil rakyat kepada semua kaum.

Awal hari ini, laporan berita menyebut Kerajaan Pas Kelantan tidak mengeluarkan sebarang lesen hiburan kepada mana-mana premis perniagaan di negeri tersebut. – UTUSAN ONLINE

MR :  Melayu Islam bila masuk DAP tak rosak akidahnya tapi menjadi makin bodoh


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

9 ulasan:

  1. Samemang-nya kanak kanak memang hiburan.

    BalasPadam
  2. A/P Patho sepatutnya mengetengahkan isu lesen hiburan yang menjadi saluran untuk duit kopi berkembang di bawah meja dan secara tidak langsung memberikan anggota berwajib bebanan tambahan bagi mengawal kegiatan tidak berapa semiaq yang berselindung di sebalik lesen pusat hiburan berlesen. Ia bukan isu terpencil, 1 Mesia Dah Bermaklumat (1 MDB) yakni tahu kerana adanya rancangan TV 999. Mungkin A/P Patho tak berminat menonton siaran tempatan? Tak hairan pun kalau ianya begitu kerana logo TV Imayam ORI asing pun dikiplaq meskipun bukan bulat-bulat tapi 90% bulat tetap satu tiruan.

    **Bila BAI naik, pandang ke Nobi Nobita eloklah ditukar kepada pandang ke MGR.

    BalasPadam
  3. Kita lihat puak rasis parti kafir harbi biaDAP semakin biadap dan kurang ajar dan semakin berani melakukan provokasi dengan menghina agama Islam dan umat Islam termasuk kaum Melayu.

    Inilah sikap sebenar puak kafir harbi terhadap Islam dan umat Islam tetapi malangnya sebilangan umat 'Islam' suka menjilat musuh Islam.

    Mereka adalah puak munafiqun yang cuba menusnahkan Islam dan memecah-belahkan dan melemahkan umat Islam dari dalam.

    BalasPadam
  4. Masuk parti kafir harbi biaDAP bukan setakat menjadi bodoh berganda-ganda tetapi menjadi munafiqun atau kafir harbi @ musuh Islam kerana parti biaDAP telah menghina agama Islam dan umat Islam.

    Hadis: Sesiapa yang meniru sesuatu kaum, maka dia tergolong kepada kaum tersebut.

    BalasPadam
  5. Apa sudah terjadi kepada pemimpin- pemimpin Melayu dalam PH yang suka bersikap diam membisu setiap kali pemimpin-pemimpin kafir harbi menghina Islam dan umat Islam???

    Apakah agama pemimpin-pemimpin Melayu ini? Islam atau liberalisme?

    BalasPadam
  6. December 3, 2018

    Cukupkah MP DAP Batu Kawan Meminta Maaf Selepas Menghina Melayu Kelantan?

    http://khairulryezal.blogspot.com/2018/12/cukupkah-mp-dap-batu-kawan-meminta-maaf.html

    BalasPadam
  7. Si betina hitam rasis dan geng rasisnya perlu kembali ke negara India kerana puak rasis ini sibuk mencipta konflik antara kaum di negara ini.

    Kehadiran betina rasis dan geng rasisnya di negara ini boleh memusnahkan keamanan negara ini.

    Jika si betina rasis ini masuk ke restoran kasta tinggi di India, si betina rasis ini akan dihalau seperti anjing kurap.

    BalasPadam
  8. Ahli parlimen biaDAP adalah kepala bapak rasis yang suka melakukan provokasi jahat untuk menghina Islam dan umat Islam.

    Fakta:

    (1) Data statistik 2017 perkahwinan bawah umur yang dikeluarkan oleh Timbalan Perdana Menteri menunjukkan bahawa non-Muslim lebih ramai berkahwin di bawah umur.

    (2) The Census of India melaporkan pada tahun 2001 , 1.4 juta kanak-kanak yang berumur antara 10–14 tahun telah berkahwin di India. [Sumber: Table C-2 Marital Status by Age and Sex Subtable C0402, India Total Females Married by Age Group, 2001 Census of India, Government of India (2009)]

    Persoalan:

    (1) Mengapa ahli parlimen biaDAP tidak menghina atau mengutuk amalan non-Muslim yang berkahwin di bawah umur ini di negara kita ???

    (2) Mengapa ahli parlimen biaDAP tidak menghina atau mengutuk amalan non-Muslim yang berkahwin di bawah umur ini di negara India ???

    Jawapan:

    Ahli parlimen biaDAP ini adalah kepala bapak hipokrit yang mengamalkan double standard untuk menfitnah dan memburuk-burukkan agama Islam dan umat Islam dan membenarkan orang kafir melakukan pernikahan di bawah umur.

    BalasPadam
  9. Memerli Kelantan, memburukkan Islam

    https://www.ismaweb.net/2018/12/04/memerli-kelantan-memburukkan-islam/

    BalasPadam