Header Ads

ads header

Flash News

Wartawan Malaysiakini tukar tajuk kononnya PAS dan Umno bersatu ‘serang’ Waythamoorthy


Apa hal engkau ni si Alyaa Alhadjri wartawan Malaysiakini. Papar berita nak burukkna pembangkang. Jangan jadi bodoh nak buat persepsi buruk. Rakyat dah tahu siapa sebenarnya PH. Selepas ini Malaysiakini bakal jadi Utusan versi PH. Berapa sen kamu dapat jadi pengampu buat berita?

Apa yang berlaku ialah Waythamoorthy keseorangan dalam dewan MP PH 90% tak ada. Makan gaji buta sahaja, Claim elauan tapi tak ada dalam dewan tinggal si Waythamoorthy terkontang kanting nak menjawab. Kalau ada MP PH bersuara taklah teruk dia ni di'serang'.

Speaker masa tu pula, speaker budak sekolah. Jangan gaduh, ikut peraturan... ikut peraturan... last-last tak ada poin. Lulusan tinggi tapi 'bangang' nak kendali dewan.

3Z


MR :  MP PH lari awal tahu memang kena punya


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 BERMINAT MENCARI pendapatan tambahan dan ingin menggunakan simkad terbaru?Boleh layari onlinekerjaya.com/9867 untuk maklumat lanjut





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

3 ulasan:

  1. .
    Serangan verbal dalam dewan dan dalam negara pun lidah resmi Go-Men Baru (aka:Utusex 2.0) tergamak putar-belit dan jadikannya sebagai alat "damage control". Sebaliknya serangan yang dibuat di luar dewan dan diluar negara disembunyi-sembunyikan. Persepsinya ialah etika masuk longkang bila dedak masuk tembolok?

    BalasPadam
  2. Melayu PH dah tak boleh nak suara lebeh dashat lagi boleh samakan ketuanan melayu sama macam hitler dan yahudi

    BalasPadam
  3. mesiakini adalah media rasis lidah biawak yang menyokong puak kafir harbi dan puak munafik liberal dan menghina dan menfitnah Islam dan umat Islam.

    Bacalah artikel dan komen-komen dibawah artikel mesiakini yang bersifat islamophobia dan rasis terhadap umat Islam termasuklah kaum melayu Islam.

    BalasPadam