Header Ads

ads header

Flash News

Netizen kecam staff pejabat Waytha Moorthy hanya ada satu bangsa sahaja


BELUM selesai dengan isu Waytha Moorthy yang kini sedang hangat dikecam di media sosial beberapa hari kebelakangan ini.

Selepas isu video Waytha melemparkan fitnah terhadap kerajaan Malaysia mendapat kecaman meluas, kali ini pemilihan staf yang bekerja di pejabatnya pula jadi kecaman orang ramai di media sosial.

Pengguna media sosial secara berjemaah menyebarkan gambar direktori kakitangan pejabat Menteri di Jabatan Perdana Menteri bahagian Perpaduan Negara dan Integrasi Nasional (Pejabat Waytha Moorthy) yang didakwa dipenuhi oleh hanya satu bangsa sahaja iaitu kaum India.

Di bawah ini gambar yang sedang hangat disebarkan di media sosial.

Staff Waytha Moorthy

Gambar ini menunjukkan beberapa orang kakitangan Waytha Moorthy berbangsa India. Namun sebenarnya ini bukanlah gambar penuh kesemua kakitangan yang bekerja di pejabat berkenaan.

Jika kita scroll ke bawah, sebenarnya terdapat empat lagi staff, seorang lelaki dan tiga orang perempuan keempat-empat mereka berbangsa Melayu.

Jadi dalam pejabat itu sebenarnya ada lima kakitangan berbangsa India, dan empat berbangsa Melayu. Apakah ini sesuai dengan di Jabatan Perdana Menteri bahagian Perpaduan Negara??

Kenapa tak ada bangsa Cina dan bangsa lain?

Makin hari makin pening dengan PH

MR :  PH sebenarnya mengalakkan jurang perbezaan kaum, di biar cina dan India buat sesuka mereka...


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 BERMINAT MENCARI pendapatan tambahan dan ingin menggunakan simkad terbaru?Boleh layari onlinekerjaya.com/9867 untuk maklumat lanjut





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan:

  1. Go-Men sebelum ini beri jawatan. Ia dipegang sekadar menghangatkan tahi ayam. Jawatan dilepaskan sebelum sasaran tercapai. Timbul persoalan tentang kemampuan dan kelayakan.

    Kini Go-Men Baru beri pula jawatan dengan darjat lebih tinggi. Kalau dulu kelayakan dan kemampuan jadi persoalan, kini pendekatan, amalan dan sikap pula jadi tanda tanya.

    **tak hairan pun kerana yang terpilih itu adalah cerminan pihak yang memilih.

    BalasPadam