Header Ads

ads header

Flash News

Melayu Islam perlu sedar musuh mereka


Sebenarnya pemimpin-pemimpin pelampau kafir telah lama melakukan pelbagai provokasi, fitnah dan penghinaan ke atas agama Islam dan umat Islam termausuk kaum Melayu tetapi umat Islam termasuk kaum Melayu Islam terlalu banyak bersabar dan naif yang menyebabkan musuh-musuh Islam menjadi semakin berani melakukan provokasi.

Ini adalah kerana kebaikan dan sikap toleransi umat Islam telah dianggap sebagai kelemahan umat Islam yang perlu dipergunakan atau dieksploitasi oleh puak kafir untuk mencapai matlamat dan kepentingan kaum kafir.

Dari dahulu hingga sekarang, puak-puak kafir harbi bebas campurtangan, menghina , menfitnah dan memburuk-burukkan agama Islam dan umat Islam walaupun kedudukan agama Islam dan umat Islam telah dijamin oleh Perlembagaan Persekutuan tetapi pihak berkuasa seolah-olah memandang remeh isu ini dan tidak melakukan tindakan undang-undang yang sewajarnya ke atas puak rasis kafir ini.

Pada masa yang sama puak kafir harbi tidak membenarkan umat Islam mencampuri urusan agama kafir. Ini menunjukkan puak kafir harbi adalah kepala bapak hipokrit yang berada pada tahap hipokrasi tertinggi dan mengamalkan double standard !

Malangnya pemimpin-pemimpin KERAjaan BN dahulu adalah pengecut kerana mereka takut mengambil tindakan yang sewajarnya ke atas pemimpin-pemimpin rasis dan islammopbia ini mungkin kerana mereka takut kehilangan undi puak kafir.

Nah sekarang lihatlah 95% puak kafir mengundi pakatan walaupun KERAjaan BN tidak bertindak ke atas pemimpin-pemimpin rasis Islamophobia. Puak kafir mahu melihat kerajaan pimpinan Melayu runtuh dengan apa cara sekalipun 'by hook or by crook ' ... by fitnah or by janji palsu ... or whatever !!! Siapa bodo ?

Dan bertambah malang lagi apabila terdapat sebilangan orang Melayu jahil murakkab dan bodoh sombong yang menyokong dan mengundi musuh Islam yang telah menyebabkan puak kafir harbi menang besar dan berkuasa untuk menindas agama Islam dan umat Islam.

Adakah pemimpin-pemimpin Melayu dalam pakatan berfungsi sebagai pemimpin boneka sahaja kerana mereka seolah-olah tidak memperdulikan ancaman terhadap agama Islam dan umat Islam termasuk kaum Melayu sendiri?? Nampaknya KERAjaan pakatan lebih buruk dan hipokrit dari KERAjaan BN sendiri !!!

Adakah pihak berkuasa mahu peristiwa berdarah 13 Mei berulang lagi dengan membiarkan puak kafir bebas melakukan provokasi terhadap agama Islam dan umat islam???

Sesungguhnya Allah telah berfirman yang bermaksud:

"Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): "Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar". Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu.
"(Al-Baqarah 2:120)

Malangnya sebilangan orang Melayu yang mendabik dada mereka kononnya mereka beragama Islam tidak mengambil pengajaran dari ayat Al-Baqarah 2:120 dan sekarang mereka sedang menerima akibat buruk dari perbuatan mereka sendiri menyokong dan mengundi pemimpin kafir.



MR :  ............


Untuk dapatkan berita daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Sistem Mudah Untuk Anda Menjana Pendapatan Online Secara Sambilan
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm lumayan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

1 ulasan: