Header Ads

ads header

Flash News

Mahathir Lantik Cucu Saudara Sebagai Setiausaha Politik


KUALA LUMPUR – Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad melantik cucu saudara beliau Datuk Mohamad Nuhairi Rahmat sebagai Setiausaha Politik.

Mohamad Nuhairi adalah antara 23 setiausaha politik kepada menteri yang mengangkat sumpah simpan rahsia di hadapan Dr Mahathir Mohamad semalam.

Mohamad Nuhairi adalah anak kepada Pengerusi Eksekutif Kumpulan SKVE, Tan Sri Rahmat Abu Bakar dan Puan Sri Yasmin Mashahor.

Selain Mohamad Nuhairi turut mengangkat sumpah sebagai setiausaha politik kepada Perdana Menteri ialah Muhammad Zahid Md Arip, Datuk Mohamad Nuhairi Rahmat dan Abu Bakar Yahya.

Majlis ringkas yang diadakan di Bangunan Perdana Putra itu, turut dihadiri Ketua Setiausaha Negara, Datuk Seri Dr Ismail Bakar. – SuaraTV


MR : Kalau kita semak perangai PM ni dulu projek KLCC bagi abang ipar, dll lagi. Hanya dia cerdik dia mencuri dia akan tepik ada pencuri mari tangkap....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

2 ulasan:

  1. persediaan untuk mengekang 'kemaraan' Sideq Sigaraga.

    BalasPadam
  2. INI PAKATURN BADUT PENIPU HARPORN LA..APA LAGI KAMI TAK TEPATI?!!10 JANJI 100 HARI SEMUA SUDAH TERTUNAI!!1.kuda tak kena sst 10% + 6% -dah dilaksanakan. 2.lantik syarikat minyak mirzan mahathir petron utk bekal minyak kenderaan kerajaan -dan ditunaikan. 3.penghapusan tol seluruh malaysia -dah dibuat. 4.minyak petrol dan diesel turun ke rm0.45 seliter -dah dilaksanakan. 5.tuduh najib samun 1mdb tapi dakwa dgn kes src international -dah di lakukan. 6.jual pegangan khazanah di singapura ke temasek holding -dah dikawtimkan. 7.pembantu kanan menteri terima rasuah bg pihak menteri -dah di ajar dgn baik. 8.tipu gst di sifarkan tapi dh jd sst cukai perkhidmatan 6% -dah dibodohkan. 9.perdana menteri dan kabinet dapur macam ahmad maslan -dah ditiru sebijik. 10.gaji minimum rm1.500.00 salah titik perpuluhan jd rm1.050.00 -dah boleh beli barang penuh troli lagi.tahniah di tipu dan juga sokong penyamun baru....

    BalasPadam