Header Ads

ads header

Flash News

Kerusi untuk Anwar: Tunggu PRU15, jangan menggelabah sangat! - Netizen


PRESIDEN Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim perlu menunggu adanya kekosongan untuk bertanding kerusi Parlimen.

Sengaja mengosongkan kerusi untuk memberi laluan kepada Anwar merupakan tindakan yang bersifat tidak menghormati pemenang yang dipilih secara adil oleh rakyat, kata netizen.
Menerusi bancian di Twitter, netizen sepakat bersetuju bahawa adalah lebih baik jika Anwar dan PKR bersabar dan tidak terburu-buru.

Malah, jika Anwar menunggu untuk bertanding di PRU15, ia dilihat sebagai tindakan lebih bermaruah.







Sebelum ini, Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail mengesahkan satu kerusi Parlimen akan dikosong bagi memberi laluan kepada Anwar bertanding, namun belum dapat memastikan bila dan di mana.

Sumber : http://www.astroawani.com




............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

1 ulasan:

  1. ini bukan masalah maruah atau tidak ini soal janji tok kalau tunggu PRU15 jawabnya jauhkahar rakyat nak tahu bagaimana tulusnya tok dalam janjinya dan bagaimana anuar mengatasi masalah skrg nak tunggu semuanya tok selesaikan tak payah jadi pm siapa siapa pon boleh Kalau anuar nak jadi hero inilah masanya

    BalasPadam