Header Ads

ads header

Flash News

Hukuman Sebat, DAP dah ‘warning’ parti Islam liberal Amanah


Parti Amanah Negara (PAN) yang menyokong hukuman sebatan terhadap pasangan lesbian di Mahkamah Syariah Kuala Terengganu, di minta memberi penjelasan kerana di dakwa bertentangan dgn Ketetapan kerajaan dan kabinet PH.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Seri Kembangan dari DAP, Ean Yong Hian Wah, Tun M dan Anwar Ibrahim turut memberi komentar mereka yang sememangnya berlawanan dengan keputusan Majlis agama dan Mufti² selain mufti Perlis yang tidak jelas kedudukannya.

Inilah nasib sebuah parti penumpang yang menerima subsidi sara hidup dari Dap pada awal penubuhannya. Inilah Rahmatan Lil Alamin versi Dap yang mahukan kedudukan LGBT di terima oleh masyarakat Islam.

Para pengundi PH.

Insaflah, sampai bila kalian ingin bersama mereka yang tidak mengiktiraf prinsip Islam untuk di guna pakai oleh orang Islam? Apakah kalian tidak beriman kepada surah Al Kafirun. Surah pendek tetapi menggariskan perbezaan besar aqidah dan amalan seorang Islam dan kafir?

Berhentilah mencari dalil dan di sebut sebagai maqasid, sekiranya menyentuh kepentingan prinsip Islam ianya tertolak juga. Kembalilah kalian ke perjuangan Islam. Islam tertegak dengan izin Allah dengan ikhtiar orang Islam bukan di bantu orang munafiq dan kafir yang bencikan Islam.

Tidak malu dan penatkah kalian menjadi alat kepada musuh agama Allah?

Tn Ismet GS
Al Haram. Makkah
07/09/2018



............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :

6 ulasan:

  1. Wahai pemimpin-pemimpin parti Melayu, bebaskan parti anda dari perhambaan oleh parti kafir harbi dan parti liberal yang telah menghina Islam dan menindas umat Islam.

    Selamat meninggal kepada pemimpin-pemimpin yang mahu menjadi pelacur politik murahan ternakan kepala bapak kafir harbi dan kepala bapak munafik liberal.

    BalasPadam
  2. dap dah samemangnya sikap begitu tidak heranlah yg heran nya atok masih belum sedar sedar lagi mungkin Allah nak tunjukkan sikap atok sabenarnya terhadap islam sudah sudah tok beringatlah dunia ini sementara tok

    BalasPadam
  3. Allah Maha Bijaksana.

    2 lesbian kena sebat, semua kepala bapak dan barua-barua dedak liberal dan kafir harbi seperti Maha Qarun, Nualiberal, Lim Gonna End, kit sial dll menggelupur.

    Malangnya puak liberal dan kafir harbi masih buta, pekak dan dungu.

    BalasPadam
  4. Lain Kali lihat siapa INTInya didalam sesebuah pasukan KERAJAAN, bukan kulitnya. Melayu yg Ada pun bukannya junjung roh Islam sangat.

    BalasPadam
  5. Aku ada kenal sorang cina ultra kiasu nama lim g.e,dan lim g.e ni terencat akal.satu hari aku nampak lim g.e masuk bangunan DAPigs.aku hairan dan pikir mungkin lim g.e ni nak beli babi kot.ye lah nama papan tanda pun tulis DAPigs, kedai jual babi kot.rupanya lim g.e ni red bean army DAPigs.dalam pejabat DAPigs tu ada bilik komputer khas utk red bean army DAPigs fitnah orang.

    BalasPadam
  6. Dan apabila engkau melihat orang-orang yang memperkatakan dengan cara mencaci atau mengejek-ejek ayat-ayat Kami, maka tinggalkanlah mereka sehingga mereka memperkatakan soal yang lain; dan jika engkau dilupakan oleh Syaitan (lalu engkau duduk bersama mereka), maka janganlah engkau duduk lagi bersama-sama kaum yang zalim itu, sesudah engkau mengingati (akan larangan itu).Al-An'aam

    BalasPadam