Header Ads

ads header

Flash News

Kalau tak fitnah, tak ada isu PH nak “kencing” rakyat


Sehari dua ini isu Mat Sabu kunjung majlis syiah. Dr Rozaimi kononnya bersangka baik. Tanya samada gambar itu edit atau tidak. Kalau isu kena kepada PAS mulut terus 'laser' kutuk hilang sngka baik.

Isu Syiah ini PAS telah menjelaskan bahawa tidak semua syiah itu sesat kerana ada yang menghampir pendapat ahli sunnah. Begitu juga PAS mengajar ahli-ahli tentang politik kenapa wujudnya syiah dan apa sebenarnya negara Iran sekarang.

Tapi malangnya yang bodoh dan merapu tak faham kerja nak buat fitnah. Kalau tak fitnah mungkin kerajaan PH tak mampu nak jawab isu-isu yang banyak mereka kencing rakyat.

Jadi tak hairan mengikut maklumat satu peruntukkan besar untuk membina cybertropper untuk mengatasi isu kebangkitan rakyat di media sosial.

DAN MENJADI SATU SENJATA PH IALAH MENIPU & MEMBUAT FITNAH.

..................

Kebebalan puak cybertropper PH yang tak pernah berhenti...'tempek gambaq', lepas tu mai gengnya konon-konon buat soalan...

Utk makluman mangkuk ayun sekalian, individu sebelah TGHH tu adalah Syeikh Ahmad Badreddin, Mufti Syria yg bermazhab fiqh as-Syafi'e...ertinya mazhab fiqh dia dgn majoriti rakyat Malaysia ni sama...


dia dilantik sebagai Mufti Syria sejak 2005 iaitu sebelum konflik perang yg masih berlarutan hingga ke hari ini tercetus....dan dia masih kekal sebagai Mufti sehingga ke hari ini...walau apa pun posisinya, walau apa pun stand nya dalam konflik tersebut...jangan dok buat fitnah kalau x kenai orang...

alfaqir ilallah ppk
15 Zulhijjah 1439H

MR : Tulisdisini ....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :



1 ulasan: