Header Ads

ads header

Flash News

Biasa aku suka mendengar khutbah di Arafah.. kali ini.. hurm..


Biasa akan suka untuk mendengar khutbah di Arafah.. kalini.. hurm..

Akibat dari Menteri Agama bersalaman dgn Nisha.. sahabat saya telah terserempak dengan Mak Nyah di tandas salah sebuah shopping mall terkemuka di Putrajaya..

Sahabat saya menjerit kerana terkejut kerana apabila dia menyedari kehadiran maknyah tersebut, sahabat saya sedang membetulkan tudungnya..

Sahabat saya terjerit (tak terkeluar maknyah ttp..): "LGBT ! LGBT ! Habis aurat saya kamu tengok.. pergilah ke tandas lelaki.. ini tandas utk perempuan..!"

Mak Nyah tersebut tanpa segan silu telah membuat panggilan telefon utk mengumpulkan kawan-kawannya utk berhimpun menggertak sahabat saya..

Mujur makcik-makcik lain muslim dan non-muslim di dalam tandas tersebut menyokong sahabat saya.. menyebabkan berlaku bertikam lidah sehingga memaksa pegawai sekuriti untuk meleraikan nya..

Namun ianya tidak berakhir di situ.. sahabat saya telah diekori sehingga menyebabkan beliau tidak berselera untuk mencari tempat makan.. asal tujuan beliau ke situ.. maka sahabat saya terus ke parking lot.. masih sambil diekori oleh mereka.. mujur tempat parking lot premier ada pegawai polis..

Kini.. siapa mangsanya? Nampak tak wahai Menteri.. kata-kata anda yg cuai telah menyebabkan mereka semakin berani menganggu privasi dan mengancam keselamatan wanita Muslim dan non-Muslim..

Katakan sekumpulan Mak Nyah masuk tandas wanita.. dan sahabat saya sorang-sorang dalam tandas tersebut.. boleh bayangkan atau tidak betapa terancamnya keselamatannya..

Susuk tubuh lelaki.. kudrat lelaki.. kekuatan lelaki..

Allahu Rabbi.. Allahu Musta'an.. siapa yg akan membela wanita.. seperti Sultan Mu'tasim yg menggertak utk hantar bala tentera di saat wanita Muslimah diganggu oleh Yahudi sehingga terselak auratnya..

Siapakah gerangan pengganti susuk tubuh keberanian.. peduli.. izzah nya.. Mu'tasim?

Pn Widad Ahmad Asnawi


MR : Kini usaha meliberalkan Islam sedang giat dilakukan dan didalami oleh parti Islam progresif Amanah....


............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/

Whatsapp Telegram Facebook Emel kepada MR Twitter RSS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa bahan di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.

IKLAN BERBAYAR :



4 ulasan:

  1. Beginilah LAKNAT Allah ke atas kaum ini. Serupa dengan mayat yang tak diterima bumi. Tetapi yang ini laknatnya dahsyat lagi dan untuk menyedarkan yang kena laknat kerana dia masih hidup. Kaum ini tak sedarkah hinggakan tempat yang dikategori PALING KOTOR sekali pun tidak menerima kehadiran mereka. Tandas lelaki pun tak boleh masuk, tandas perempuan pun tak boleh. Nak masuk ke tandas OKU pun dah golongan OKU kata tak boleh. Dengan kata lain, TIADA tandas menerima kehadiran mereka!!! Tempat paling kotor, tempat yang sebelum kita masuk, baca doa minta perlindungan dari syaitan LELAKI dan PEREMPUAN. Kesimpulan aku, tempat itu pun SYAITAN LGBT PUN TAK DIBENARKAN MASUK. Maka bertaubatlah sebelum terlambat. Allah Maha pengampun.

    BalasPadam
  2. Apakah yang kita harapkan dari pemimpin-pemimpin liberal selain dari sikap musang berbulu ayam mereka dan penyelewengan, pengkhianatan dan penghinaan ke atas Islam dan umat Islam ?

    Pemimpin-pemimpin liberal celaka lagi bangsat adalah musuh Islam yang sangat berbahaya kepada Islam dan umat Islam kerana mereka bersekongkol dan berkerjasama dengan puak kafir harbi @ musuh Islam menentang, memfitnah, memburuk-burukkan dan menghina agama Islam dan umat Islam.

    Mereka berusaha siang dan malam untuk menyesatkan umat Islam dan memecah-belahkan umat Islam dengan menggunakan pelbagai penipuan, fitnah dan pembohongan supaya umat Islam sesat dan lemah dan mudah ditindas oleh puak kafir harbi. Mereka mahu umat Islam murtad semudah menukar pakaian.

    Jika puak liberal ini wujud di zaman Nabi Muhammad S.A.W. dan para sahabat, kita yakin tentera Islam akan memerangi dan menghapuskan puak liberal kerana puak liberal ini adalah sangat sesat lagi menyesatkan. Sayyidina Abu Bakar telah memerangi dan menumpaskan nabi palsu, kaum murtad dan orang-orang yang menolak zakat.

    Oleh sebab itu, umat Islam wajib menyokong dan mengundi parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dan menolak dan menentang pakatan munafik liberal dan kafir harbi yang sedang mengancam Islam dan hak umat Islam di negara kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pembetulan:

      Apakah yang boleh kita harapkan dari pemimpin-pemimpin liberal selain dari sikap musang berbulu ayam mereka dan penyelewengan, pengkhianatan dan penghinaan ke atas Islam dan umat Islam ?

      Padam
  3. Dari Abu Sa’id Al-Khudri r.a. Bahawasanya Rasulullah saw. telah bersabda yang bermaksud:

    ‘Kamu akan mengikuti jejak langkah umat-umat sebelum kamu, sejengkal demi sejengkal, sehasta demi sehasta, sehingga jikalau mereka masuk ke lubang biawak pun kamu akan mengikuti mereka.’ Sahabat bertanya, ‘Ya Rasulullah! Apakah Yahudi dan Nasrani yang kau maksudkan?’ Nabi saww. menjawab, ‘Siapa lagi kalau bukan mereka’. (HR. Muslim)

    Sekarang puak liberal sedang mengikuti puak Yahudi dan Kristian memasuki lubang biawak.

    BalasPadam